مهمترین سخنان خداوند با بندگانش

*مهمترین سخنان خداوند با بندگانش


 

خداوند به یکی از پیامبرانش فرمود:به عظمتم قسم و به سخاوتم و بخشندگی ام ، اگر

 

 بنده ای  بر غیر من توکل کند من او را ناامید کرده و اورا از در گاه موهبت خود دور

 

 کرده و ازلطف و  فضل خود محروم می نمایم.

 

آیا او به هر کسی جز من اتکا میکند و در هر خانهای را میکوبد به جز خانه مرا؟ در

 

حالیکه باید بداند که کلید هر در بسته ای در دست من است و درهای بارگاه آسمانی و

 

 ملکوتی من  بروی هر بنده ای که مرا صدا میزند باز است.

 

کیست که در هنگام نزول گرفتاری ها بر من توکل کند و من او را نا امیدانه برانم یا از

 

 اجابت و پاسخ به دعا یش محرومش گردانم؟

 

من آرزوها وخواسته ها ی بندگانم را نزد خود نگه داشتم اما آنها راضی نشدند. زمانی

 

 که من بهشت را پر کردم از آنان که از ستایش من خسته نشدند (فرشتگان) و به آنان

 

 گفتم که در ها ی بین من و بندگانم را نبدید ، بندگانم به قول من ایمان نیا وردند.

 

در لحظات شادی خدا را ستایش کن

 

در لحظات سختی خدا را جستجو کن

 

در لحظات درد به خدا اعتماد کن

 

در لحظات آرامش با خدا مناجات کن

 

و

 

در همه لحظات خدا را  شکر کن


 

نظرات 1 + ارسال نظر
مرجان شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:42 ق.ظ

سلام
متنت خیلی زیبا ست
ولی نمیدونم کجا خونده بودمش (برام آشنا بود)
راستی عید بر شما مبارکککککککککککککک
خدا نگهدار

سلام عزیزم مرسی ! عید شما هم مبارک!قربانت بوووووووووووووووس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد