شیوه ای برای نیایش...

خداوندا...

از شک های ما مراقبت کن، زیرا شک،شیوه ای برای نیایش است .وشک است که ما را به رشد وا میدارد،چرا که وا می داردمان که بی ترس به پاسخ ها ی بی شمار یک پرسش بنگریم،

وخداوندا تا این امر ممکن شود از تصمیم های ما مراقبت کن زیرا که تصمیم شیوه ای برای نیایش است . به ما شهامت ببخش تا پس از شک بتوانیم میان دو راه یکی را بر گزینیم .که "آری" ما همواره "آری" باشدو "نه" ما همواره "نه".که وقتی را هی را برگزیدیم ، دیگر به پشت سر ننگریم ،و نگزاریم پشیمانی ،روح ما را ویران کند.

وتا این امر ممکن باشد ، خداوندا از از اعمال ما مراقبت کن ،زیرا عمل شیوه ای برای نیایش است .
کاری کن تا نان روزانه ی ما بهترین ثمره ای باشد که درون خویش داریم که بتوانیم پس از کارو عمل اندکی از عشقی را که دریا فت می کنیم نثار کنیم.

و تا این امر ممکن باشد، همواره به ما شیفتگی ببخش ، زیرا شیفتگی ، شیوه ای برای نیایش است .شیفتگی است که ما را تا آسمان وتا زمین می برد ،تا بزرگسالان و کودکان، و به ما میگوید که آرزو مهم است و سزاوار تلاش ما.شیفتگی است که به ما می باوراند که همه چیز ممکن است ،اگر به آن چه می کنیم کاملا معتقد باشیم.

و تا این امر ممکن باشد ، پروردگارا از زندگی ما مراقبت کن ، زیرا زندگی یگانه راهی است که برای تجلی معجزه ی تو داریم.که زمین همچنان بذر را به گندم تبدیل کند،و ما همچنان گندم را به نان.

و این ممکن است ،تنها اگر عشق بورزیم ،هرگز تنها نمانیم. همراهی ات را همواره ارزانی ما کن و همراهی کن مردان و زنانی را که
شک دارند،
عمل میکنند،
رویا می بینند،
شیفته اند،
و زندگی می کنند،
به گونه ای که انگار هرروزشان ،سراسر وقف جلال توست.

" آمین"
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد